-

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Michelle Desmond - 26 december 2010 21:03

Nu har vi varit hos farmor & farfar som är en bit bort. Först så åkte jag,mimmi, mamma och pappa och hämta Jade & ramin, sen åkte vi till dom, och det tog typ 1 halvtimme eller typ 45 min.  


När vi kom dit kollade vi lite på TV.. sen så åt vi jättejättejättegod mat ! det var kalkon, potatis, jättegod sås, vinbärsgelé´och nån typ blomkol eller vad det hette. Det var jättegott. (: och ja.. sen kollade vi på TV och ritade lite. :DD sen så åt vi efterätt, det var nått specielt, nått doppat päron av nå slag och grädde" med kanel och vad det nu var ! farmor gjorde det. De va supergott! Men sen så ja.. gjorde vi lite saker. haha nej men vi åt typ vindruvor och sånt. Sen åkte vi hem vid 8 typ. Men sen så kollade jag på datorn i typ 10 minuter, sen så kollade vi på TV, och nu sitter jag här. ;DDD ahaha.


Men imorgon ska jag iaf vara med Malin b. :DDD ska bli kuuul ! vet nt vem vi ska vara hos, men vi ska höras av snart och bestämma. Och på tisdag är vi bjudna till William, Max och Sebastian. (caroline o jan) för vi  ska typ äta middag där. + therese beestis är också bjuden dit. ;DDD ska bli superkul ! vi brukar ha så kul ! William är 11, sebastian går i 3an typ, och max är handikappad och är 15 år, supersnäll. :DD men kul ska det bli. ;DD så blir det nyår med Therese bestis och hennes familj hemma hos henne. :DD kulkulkul. 


Men ah, sååå... har inte så mycket o säga.


Fick fina Chanel (stavning?) örhängen av Jade i julklapp. :D superfina

  

tack jade. ;DDD



--

puss. §

Av Michelle Desmond - 26 december 2010 13:52

till frmor och farfar och äter middag där. hör av mig när jag kommer hem och berättar allt typ sent ikväll

puss

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards