-

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Michelle Desmond - 21 december 2010 21:02

Ska jag våga se den eller inte? :$ asså, jag kommer drömma mardrömmar.. och det är ju ickebra. Kanske kommer sitta vid datorn och småkolla lite kanske ? :s men ah, nu ska jag inte skriva mer. Puss.  §

Av Michelle Desmond - 21 december 2010 18:54

Maten var supergod, det var biffar av nåttslag och nån coscos. 


När jag kollade på termometern så stog den på "16,9 -" superkallt tycker jag. Skönt att jag snart ska till Thailand och bli bruuun och bada skitmycket !


Meniallafall så ska jag kolla på " ung och bortskämd " igen ikväll, sista avsnittet, det kommer 20.00 på 1:an


Men jag är allafall jättenöjd med min blogg, rent ut sagt ! inte för att skryta men bilden är såå fin, FIA WEINGARTEN gjorde den till mei. Tack fia ! <3 men det var ganska längesen hon gjorde den men ändå, jag hade den i förra bloggen och har den fortfarande , asså den bloggen jag inte är aktiv på längre. www.michelleblevnamnet.blogg.se   - det är den oaktiva !



Men nu middade jag julkalendern precis.. så jag får kolla på datorn då..


Adiós a todos ! //:§ MICHELLE §:\\

Av Michelle Desmond - 21 december 2010 18:35

Nuh skah jah ätah middah föh däh äh göttth meh nuh skah jah ätah lixhom.































hahahahah skriver sen. puss. § :P

tadetinteseriöstdetdetuppeärintefjortis..

Av Michelle Desmond - 21 december 2010 12:30

Nuuu är det looov ! äntligen ! <3 Jag har kollat på 1 film nyss, den var bra. (: och nu ska jag typ kolla på en till,... menjag tänkte bara slänga in med ett litet inlägg. (((((: Men.. ah, va bara det. 


Puss. §

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards