-

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Michelle Desmond - 2 december 2010 15:37

Hejhopp, nu är ÄNTLIGEN den fruktansvärda torsdagen över. OCH JAG HADE MATTEPROV! BLÄÄÄ.

Men på slutet är det ju slöjd.. men asså innan så jobbar vi ASLÄNGE! Men vi hade inte gympa eller musik i den andra skolan (vi brukar inte ha det på torsdagar) det är både bra och dåligt. Usch! Nästa år byter ´jag skola, och då får jag stå ut med .. han.

 

Men a, nu kom jag precis hem. och nu ska jag äta lite mellis och kolla in på lite bloggar. :) <3 har inte så jättemycket att säga. På slöjden så gör jag lite grejer JULKLAPPAR! men aa, och jag prata typ heeeeela lektionen. Hannes hammrade sitt finger. DUKTIGT:P men han fick ont. ^^ inte så konstigt ? haha och benjamin prata om jorden som inte skulle gå under för dom skulle åka upp och SPRÄNGA nånting och så kanske det landar en bit på våran jord!? :ooo blablablaaa.. okej ni fattar inte men jag fattar ALLTING. (a)

A, och jag satt där och skojja lite, det roliga är att det bara är jag som skrattar! hahaha nej men hahah jag prata seriöst HELA TIDEN. Nu är jag lite trött i min hals.. ^^ ;P

 

Ocheee.... efter slöjden så träffa jag axel o han sa en hemlighet! hahaha! SÄGER INTE !    <3 MEn haha han sa en grejj. INTRESSANT.

 

Men nu ska jag gå. :) PUSSHEJ

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards