-

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Michelle Desmond - 1 december 2010 22:22

Du är läskig.Du säger fula ord, du jagas, du tar stryptag.

Jag vågar knappt gå dit för jag vet att du är där.

Jag är rädd för dej.

 

Du går i 8:an. Om du ser det här (VILKET DU INTE KOMMER)

 

MEn om.. HÅLL DEJ BORTA, DU ÄR OBEHAGLIG.

 

Av Michelle Desmond - 1 december 2010 19:59

Sorry, har inte kunnat skriva nått idag. För jag var med malin efter skolan. Så asså hos henne. Kom hem över halv åtta. Och vetni vad jag gjorde då? :) <3 haha svar : SCONES! asså dom håller på att svalna och det är reklam i bonde söker fru som började 8. Och ikväll är det bara jag och mamma hemma för pappa är i stan, sover hos en kompis. Och då ska vi äta scones, dricka te och kolla på mina favoprogram som slutar 10. :) <3 VÄLKOMMEN ÅTER KOMMER KLOCKAN HALV TIO! glöm inte det. ;) <3

 

Och om ni undrar vad jag gjorde hos malin så kolla vi på TV, hade snöbollskrig, spela spel, spela WII och mer. :) riktigt kul faktiskt. <3

 

Men nu så ska jag ut och dricka mitt te, lite ont i halsen.. :/

 

Men kyyssaaar.<3

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards