-

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Michelle Desmond - 10 december 2010 22:08

Asså den sjuuunker ! D: i hate this. ): men a, jag har kollat idol och snart ska vi får veta vem som vinner IDOL 2010 ! Jag hejar på JAY och JAY ska VINNA hela SKITEN !

hankommerdethankommerdethankommerdet ! asså såklart !

 

Han äääägde ! <3

 

MEn nu har mamma & pappa kommit hem från masage grejen och jag har gått med levande ljus för att testa eftersom vi har konsert imorgon, men riktiga ljus. jag ska ha vitt lucialinne, grön lingonkrans, levande kanalljus i handen ! skkiiiiitt. P: lääbbigt. Men jag klarar det. jag hatar att det är 50000000000000000000 konserter. Okej, jag menar 2 luciakonserter. Det är jooobbbigt. vill inte gå 2 gånger. D: kommer va sjuuukt trött ! Och sen på söndag är det ju DANSUPPVISNING men det är jag inte ett DUUUGG nervös för, för jag har ju uppträdit sen jag var 3 ! jag är van och jag älskar det ! så det går kanon ! det har jag bestämmt ! JAg är ju bäääst ? :) men det har varit en mysig och lungn fredag, det är skönt med lite kuddar och mysfiltar med Denise & niklas(pojkvännentilldenise) vi kollade på idol på duktiga JAY och så.. (: nu måste jag sätta på mej nattlinnet för jag ska vara och repa imorgon klockan TIO ! fett tidigt. D: viiill inte ! jag vill sova till 12 ! men aja.. har nt nått val. mamma skriker nu " nuu får du göra iordning dig"

 

Bäst att jag lyssnar, orkar inte med shaffs.

 

puss. § sov gott och håll tummarna för JAAY. §

Av Michelle Desmond - 10 december 2010 19:13

...och hennes pojkvän. (: vi ska kolla på idolfinalen och så. vi har ätit tacos och jag skulle fixa min nya header. Den blev inte så jääättebra för asså bilden på mej blev suddig. -.- det är ju skitsvårt. ): suger på sånt !

 

Men idag efter skolan hämtade niz mig och vi åkte till Täby och gick runt ett tag. :P sen åkte vi hem och laga mat ! TACOS DÅ.

 

Men på skolan var det nobelldag typ så vi firade elelr aa, vi åt i matsalen och blev serverade. x) Men nu ska jag ner till dom. och dååå ska vi göra nått kul. man vet aldrig vad vi gör för buus ! hahah nä skoja. ;P <3

 

Men nuuuu måååste jag dra..

 

puss. §

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards