-

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Michelle Desmond - 19 december 2010 23:17

japp, ska lägga mig i en nybäddad säng, jag är nyduschad och min hund mimmi är shampoonerad och fräsh ! har hjälpt mamma med att skriva julkort och nu är det klart ! nu är det ganska sent, men ändåååå. ska sova nu ! hoppas jag kan sova även fast jag har halsont ! D: menmen. nu ska jag lägga mig så det inte blir mera ont !


Puss, hörs imorgon, sov gott ! är hemma från skolan imorgon..




Av Michelle Desmond - 19 december 2010 20:55

Hmmmm... vet inte vad jag ska säga om den... är den ful eller fin ? KOMMENTERA GJÄRNA OM NI TYCKER JAG SKA HA DEN ELLER INTE!


Hmmm.. är osäker... den är ju INTE julig !


Jag är som ett stort frågetecken !  

Av Michelle Desmond - 19 december 2010 19:13

          


Sötnoos, hur ska jag kunna lämna dig ? ÄLSKAR DIG !

Av Michelle Desmond - 19 december 2010 19:01

Vi har bakat julgodis. Här får ni före / efter.


FÖRE:

Såhär såg det ut innan vi bakade mandelmassfigurer  






EFTER:

Såhär såg det ut när vi var färdiga.

Hahaha fråga inte vad det där längst upp till höger är.. :/ <3 det är en ananas.

Nougat & mandelmassa doppat i choklad, jag tål nt det, därför har vi det på en annan tallrik. (a' (:



Det vi har andvänt:


- Mandelmassa  (för figurerna att göra)

- Röd karamellfärg   ( färga mandelmassan)

- Silverkulor    ( man har på dom som tex ögon m.m)

- Kolakulor  ( för ögon m.m.=

- smält choklad.  ( för att njuta till det lite, har man på mandelmassan)

- Nougat.   ( för att det ska bli gott) 




Sååå.. det var det. (: <3

ha en fortsatt trevlig kväll. <3

Av Michelle Desmond - 19 december 2010 13:32

                   

Hahaha häftig va? (: <3  

Av Michelle Desmond - 19 december 2010 13:12

Slagit in paket lite nu, mamma ska iväg och handla lite grejer för vi ska göra julgodis och typ pepparkakshus !


Jag kollade på en superbra film imorse som hette " en galen jul " den var faktiskt bra !


Men jag mår inte så bra, har ju himla ont i halsen, kommer nog inte gå till skolan imorgon. somsagt har jag ju virus i stämbanden. ): ni fattar inte hur ont det gör !! 


Men nu ska jag gå och kolla på film.. vilket jag inte kommer få för pappa typ kollar på tennis. ): 


fast jag ska ladda upp bilder från i förrigår typ när jag gick promenad med mamma. asså inte dom jag visa förut, utan nya. det kommer i nästa inlägg.


puss. §


Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards