-

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Michelle Desmond - 23 december 2010 22:44

                                                  


Bilder kommer imorgon hos natha på hennes apple dator. ;)


puss nu ska jag upp och mysa med familjen !

Av Michelle Desmond - 23 december 2010 22:04

Hellooooow ! 


Jag är verkligen suugig på att komma på rubriker ! :Sss 


Men nu har jag pyntat granen så det är gjort, så har jaaag varit med syrrorna, ocheee ätit julkorv och potatismos klockan 9.10 ! hahah. dåliga vaner ! 


Imorgon ska vi hämta mormor vid halv 1 och åka hem och äta jullunch. (: det är ju sååå gott ! <333 


Men snart ska jag ner till Nathalie som sitter nere och gör klart julklapparna till maaaii. :P hon ska ropa när hon är klaar ! Då ska vi ner och ta webbcamerabilder på hennes bääästa webbcamera ! <3 hon har den exklusivaste datorn typ, ÄLSKAR DEN ! kan ni gissa vilken det är.. jo det är en APPLEDATOR! såå gryym ! <3 


Men nu ska jag ropa på natha, hon tar lång tid på sig. ;) 


Hör av mig, puuuss. §

Av Michelle Desmond - 23 december 2010 18:26

suuuuuperstörande ! det segar skitmycket ! 


Nu har jag precis lagt maaaaassa peket under granen, inte lika mycket som förra julen, men vi ska ju åka till Thailand så det gåår ju lixom inte. Men jättejättemycket ändå ! <333 Kan knappt vänta till imorgon !! <3 (:


Mamma ska precis åka iväg och hämta Natha som ska sova här inatt. :DD VI MÅSTE PYNTA GRANEN ! :OOO det har jag helt glömt bort ! Det gör jag, natha och denise sen ! bilder kommer ikväll eller imorgon ! och efter julen så visar jag bilder från julen och mina julklappar jag fick. (: det lovar jag er. ;)) då får ni lova att kolla för jag gör ju det för eran skull ! (:


Men ah, nu ska jag ut och läsa lite ur min bok, sen blir det julkalendern!


just nuu..


massor av kramar och pussar till er, Och god juuuul ! (: <3  


Av Michelle Desmond - 23 december 2010 17:27

 


Sannie

Torsdag 23 dec 15:34

Julafton imorgon! Önskat dig något speciellt från tomten? tehee :D




'







SVAR:


Michelle Desmond

Torsdag 23 dec 17:26

Haha hejhej, ah det är det. (; och jag önskar mig äkta uggs. ;DD Kramkram.<3


-------

 

narin

Torsdag 23 dec 15:56

hejsan vilken fin blogg du har :) allt bra med dig??


SVAR:





Michelle Desmond

Torsdag 23 dec 17:21

å, tack så mycket. (:


Jarå, allt är bra ! Hur är det själv? (:

 KRAMKRAM


----



Lollo & Lelle

Torsdag 23 dec 16:16

God jul!


SVAR:




Michelle Desmond

Torsdag 23 dec 17:24

Tack detsamma. (:



---------



SusanneTran

Torsdag 23 dec 17:15

fin blogg :)


SVAR:




Michelle Desmond

Torsdag 23 dec 17:22

tacktack. ;)


Av Michelle Desmond - 23 december 2010 13:35


Ingen bild

mandee

Onsdag 22 dec 21:11

grymt fin färg! Vart har du köpt det? lovar ska inte kopiera men det kanske finns andra snygga färger:)



Svar:


Hej du, (: tack så mycket, <3 Jag har köpt det på H&M, jag har inte köpt det, jag fick det, men ah. Det är bra och glittrande. Tack för att du kommentera. KRAM. <3


  


NAIL POLISH !

Ttummen upp för det. ;)    

Av Michelle Desmond - 23 december 2010 13:27

Hejsanhoppsan! Idag så vaknade jag halv 11, gick upp och satte gång direkt med matten & engelskan. O:::: inte vanligt av mig att göra det på en gång. Jag jobbade i typ 2och en halvtimme !! jag blev klar med ALLT så jag slipper jobba i Thailand! Jag har också lovat att skriva dagbok i thailand så jag ska läsa upp den när jag kommer tillbaks till skolan, och då kaaanske jag kommer blogga på kvällen senare.. om jag kan ! men uppdateringen kommer inte vara bra då !! 


Men idag blir det en skön slappardag för jag ska inte iväg nånstans, jag ska gå en promenad och lämna ut julkort runt i området så det blir klart ! GUD VAD TIDEN GÅR FORT! det är redan jul imorgon. helt sjuukt ! men jätteroligt! 


Natha kommer ju senare o så. Och som ni vet ska sova över! men ah, vet inte mer jag ska skriva.. såå.. hör av mig nån gång. § 


Pusssss.

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards