-

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Michelle Desmond - 13 december 2010 22:12

Nu går jag och lägger mej. Tack för ett superbra program och ja.. har SUUPERONTIMAGEN ! Hoppas det går över ! imorgon är det 3 timmar jobb i rad ! orkar intedet... aja får se hur jag känner mig imorgon.


Puss hejdå. §

Av Michelle Desmond - 13 december 2010 20:27

Så bra program ! kollar på det nu, det börja precis från reklamen. Så kul att kolla på. Man blir rörd. Hjältar som räddar liv o annat ! 


Rekomenderar verkligen till er som vill ha lite glädje !


Nu börjar det. Inlägget blev kort och snabbt ! + äter jag lusserbullar för det är ju lucia !


Nu måste jag dra !


Puss. §

Av Michelle Desmond - 13 december 2010 16:49

...våfflor ! Jag har precis ätit goda våfflor ! Det är ju för gott ! tog 3 styckna. man var ju skithungrig ! haha ! jag brukar ta 2.. men jag var lite busig. xp 


Men a, jag hade hallonsylt och grädde på! Här är mina sötisar:

Den första (och fulaste men gräddigast xd)  

Blommvåfflan. Den andra jag åt.  

Jag tänkte göra en sötis som 3 och lyckades, tyckte jag ! haha snyyygging. :)  



Visst var dom söta? jag tycker det iaf. ;P


Nu sitter jag här och tar det lungt. Det har varit mycket jobb idag, + kollat på lucia, sen så jobbade vi riktigt länge. Men till mat blev det risgrynsgröt, pepparkakor och mandariner. Man fick bara ta 2 pepparkakor och 1 mandarin. ^^ -.-' Men gröten var god. 


Jag missade julkalendern imorse, för vi hade lite sovmorgon. jag tyckerdethär är BAJS för vi "slösade" ju typ bort en hel dag för lucia och vi får inte ledigt på måndagen ! lixom vaaa? vi var tvungna att lägga oss i tid på fredagen, och ingen sovmorgon på lördag och lixom repa i 2 timmar. och åka hem och vila ! asså trååååkigt och orättvist att vi inte får ledigt ! dåligt tycker jag.


Menmen.. 


Just nu hör jag där ute från TV:n lite luciasjungare ellerr julmusik rättaresagt. Skönt med vinter & jul ! längtar tills 24 december och såklart till 2 januari då jag DRAR TILL THAILAND! skabli soooft ! men jag kommer sakna Mimmi sötn. SÅKLART hela tiden ! kommer ju gråta lite där av saknad ! eftersom jag träffar henne varje dag och gosar med henne, och helt plötsligt får jag inte klappa henne på två hela veckor ! 

Men det komme bli såååå skönt ! längtar ändå galet mycket ! 



Men nuu ska jag göra annat.. orkar inte skriva mer ! men jag hör av mig när jag kan och orkar ! 



Puss. §

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards