-

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Michelle Desmond - 14 december 2010 20:11


   MAMMA
Jag kanske har glömt att förklara för dig hur mycket jag älskar dig. 
Du finns ALLTID där för mig, när jag är ledsen eller mår dåligt. Finns alltid du där. Du är hjälpsam och så otroligt snäll. Du bryr dig om dina barn, och du bryr dig om oss så mycket så du nästan glömmer att ta hand om dig själv ! Jag ÄLSKAR dig mamma! Och du betyder så otroligt mycket för mig! Om inte du fanns skulle inte jag kunna klara mig. Men nu är du här, på jorden. Och det är jag så glad över! 
När jag behöver prata med nån är DU den jag kan prata ut med och säga exakt vad som helst. Vi kan sitta och prata länge och prata om massa olika grejer. För du är så lätt att prata med, för du förstår så mycket!
Jag är inte jättebra på att säga för dig hur mycket jag älskar dig. Det är så svårt att förklara. Det finns så mycket olika ord, det kanske räcker med att säga: JAG ÄLSKAR DIG.
Du fattar nog säkert då också. 
Jag tänker på dig varje dag, hela tiden, varje sekund som går. Om jag sitter i soffan, och du brevid. Tänker jag ändå på dig!
Vi pratar inte jättemycket, vi gör olika grejer båda två. Det är mycket nu! Men jag skulle vilja prata med dig mera och vara med dig ännu mera, även fast du kanske tänker nu “men vi umgås ju mycket.” men det känns inte alltid som det ! Jag vill ha mer tid att prata med dig och kanske bara sitta nån stans att prata bara.
Jag kanske ska sluta förklara, för du förstår nog säkert !
Men jag älskar dig jättejättejättemycket 10000000000000000000000000000000 varv runt jorden. kan inte beskriva hur mycket.
Men jag är så glad att du är min mamma. <3

MAMMA:


Jag kanske har glömt att förklara för dig hur mycket jag älskar dig.

 
Du finns ALLTID där för mig, när jag är ledsen eller mår dåligt. Finns alltid du där. Du är hjälpsam och så otroligt snäll. Du bryr dig om dina barn, och du bryr dig om oss så mycket så du nästan glömmer att ta hand om dig själv !

Jag ÄLSKAR dig mamma! Och du betyder så otroligt mycket för mig! Om inte du fanns skulle inte jag kunna klara mig. Men nu är du här, på jorden. Och det är jag så glad över! 
När jag behöver prata med nån är DU den jag kan prata ut med och säga exakt vad som helst. Vi kan sitta och prata länge och prata om massa olika grejer. För du är så lätt att prata med, för du förstår så mycket!


Jag är inte jättebra på att säga för dig hur mycket jag älskar dig. Det är så svårt att förklara. Det finns så mycket olika ord, det kanske räcker med att säga: JAG ÄLSKAR DIG.Du fattar nog säkert då också. Jag tänker på dig varje dag, hela tiden, varje sekund som går. Om jag sitter i soffan, och du brevid. Tänker jag ändå på dig!


Vi pratar inte jättemycket, vi gör olika grejer båda två. Det är mycket nu! Men jag skulle vilja prata med dig mera och vara med dig ännu mera, även fast du kanske tänker nu “men vi umgås ju mycket.” men det känns inte alltid som det ! Jag vill ha mer tid att prata med dig och kanske bara sitta nån stans att prata bara.



Jag kanske ska sluta förklara, för du förstår nog säkert !

Men jag älskar dig jättejättejättemycket 10000000000000000000000000000000 varv runt jorden. går inte beskriva hur mycket.

  


Men jag är så glad att du är min mamma. <3




Av Michelle Desmond - 14 december 2010 19:36

Med min nya header. Bryr mig inte om ni tycker den är ful eller så. Viktigaste är att jag är nöjd och det är jag FAKTISKT. 

  

Av Michelle Desmond - 14 december 2010 19:29

Nathalie igårkvälllll..........  

 


Ta det inte seriöst. ;)   

Av Michelle Desmond - 14 december 2010 16:49


bildbrist. :/ <3  

Av Michelle Desmond - 14 december 2010 16:14

Jaa, usssch ! Jag har varit och köpt halstabbletter ! jag har såå ont i halsen. haft det hela dagen. Jag har lidit ! jättejobbigt. Det gör ont när jag

sväljer och hela tiden. uschuschusch. kommer kanske vara hemma imorgon!

Vi får se... men när vi var på väg hem så såg jag en "gubbe" som gick med bruna tunna byxor och en blå tröja som var tunn och han var helt bar typ! han såg typ DROGAD ut. OO: skitläskig. Och det var precis ungefär där jag bor ! han kollade på mig med skum blick ! o:


Aja. Nu ska jag kolla på TV och ta en till isglass, aj vad ont jag har


AJAJÄVEL haha skoja.. :P<3


Men hejdå.

Puss. §

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards