-

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Michelle Desmond - 25 december 2010 17:24

   Lypsyl i rosa.  - Av: Nathalie   2 skitroliga spel.    - av: det första "med andra ord" mamma. det andra mormor

Glassmaskin minnsan :D  -   av: pappa

G    

Resväska i lila.    - av:  mormor.   2 "indian" band man har runt huvudet elr som hårband. -  av: Denise   pengar. :DDD  -  av: mormor   2 "hot & cool" termosar. fattar ni ? i termosen "hot" ska man ha varmt i och den andra kallt. haha coold. :P - av: Pappa   superduperskön tröja.      -  av: 

Kofta.         -  av: mamma & pappa

    

lila blus.      - Av: mamma & pappa

B

Röd cool tröja.   -  av: mamma & pappa  

Hårfön.      -  Av: Mamma & pappa

    

Lip balm      - av: denise

Olika sorters strumpor, sockor, knästrumpor och strumpbyxor. - av: mamma, mormor & pappa

  '  

tidtagarur    - av: pappa

 

almenacka.    - av: pappa (tror jag)

Bläckpenna man kan sudda med också      - av: mamma

    

brev som var bio, middag och gott  bjuder hon på    - av: nathalie

 

parfym    - av: denise

Glittrigt fodral       - av: mamma  

Blomhårband     - av: denise  

2 Armband   - av: mamma

och EELLLAAAA SKOOR AV FAMOR & FARFAR ! :DDD   







skiiitt dethär tog typ en halvtimme med min segiga dator.. -.- så va tacksamma !

Av Michelle Desmond - 25 december 2010 16:17

PÅ ATT MIN MOBIL SKA LADDA KLART FÖR ATT JAG SKA KUNNA TA BILDER. :C

Av Michelle Desmond - 25 december 2010 15:36

Hej !


Tråkigt har jag nu. USCH ! det är icke kul ! 


Men i alla fall har jag varit på en långpromenad i skogen i det vita. Det var ändå ganska skönt. Sen tog jag lite goodis för vettni det är ju lördag. haha. jag har inte så koll på veckodagarna när det är lov, för det känns som kördag & söndag hela lovet då. haha, 


nu håller jag på att ta kort på mina saker som jag kan visa snart ! <3 puss.

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards