-

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Michelle Desmond - 17 december 2010 22:13

Förlåt mig. ): orkade bara inte + att det sega som ** så ja.. idag så var jag ensam i mer än 4 timmar ! det var superboring. HADE INGENTING ATT GÖRA.. 


MEnmen.. Idag åt jag spagetti & köttfärssås.. och sen var jag med therese för jag mådde bättre. Och vi var inne på världens roligaste programm. hahahah! 


Och sen så spela jag spel med mamma, och nu skypar jag med adrian, axel och fingal. Men jag har skitont i halsen så jag kan inte prata just nu. har skrattar mycket med therese så jag nästan tappa rösten. D: men nu ska jag dra så.. 

PUSS. §


BILDER FRÅN IGÅRKVÄLL:


              

Av Michelle Desmond - 17 december 2010 10:36

Aaa, jag har ont i halsen och dunderförkyld så jag skippar gamla stan idag. D: istället så ska jag va med denise och kolla på film, och ja.. vaknade halv 8 av att telefonen ringde. ): men somna om och vakna halv 10. Sov till 9 igår. Gud så tidigt. USCH !


Nu ligger jag här och väntar på att denise ska vakna och komma upp så vi kan kolla på en braig film. (: 


Nu hörde jag nått där nere. -- hon borde ha vaknat nu. Man hör prassel där nere. (;


Mamma är i stan och jobbar, då kanske hon kommer köpa nån förskottsjulklapp eftersom jag är sjuk. :))) hoppas det, ;D <3 MEn ikväll så ska vi ha det mysigt, en lugn kväll. FREDAG ÄR JU BÄSTADAGEN ! och jag slutar på tisdag och då är det LOV ! 


På måndag är det mycket jobb för mig, + att på tisdag slutar vi 10.15 ! det är ju grymt bra ! 

När alla börjar lovet igen i januari tar jag en vecka till ! så jag får 1 vecka mer än er, mohahahah, nej skoja. Men jag tar 1 vecka mer pgr av Thailand. :D naisigt ! <3


Men nu ska jag dricka mitt te och fortsätta vänta på Nizen-


HÖRS SEN. Puss. §

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards