-

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Michelle Desmond - 6 december 2010 21:24


....efter denna hårda dag. Jag har både gått fel, repat, gått långt, jobbar sjukt länge, varit med kompis, åkt fram och tillbaks, pratar med mamma. Nej ! nu går jag och lägger mej..   

Av Michelle Desmond - 6 december 2010 20:50

Okeeeejjj.. ? min rubrik var LIIITE överdriven -.- INGET är riktigt kul, haha men sry att jag inte bloggade idag. ^^ jag var hos hanna. Vi pluggade, läste tidningar, kolla skolkataloger och typ spela spel med hennes lillasyster.. Kom hem vid 7? då forsätte jag att plugga som vanliiigt.. -.-

 

SEn så pratade jag/ webba med mamma för hon är i gävle. Så aa, så jag prata lite med henne. Och nu ska jag göra klart en grej.. -.-

 

Och imorgon på morgonen ska grupp A ha NO, och jag är grupp A. Såå jag ska ha NO på morgonen.. tycker ni det är kul ?  tacksam för svar. (:

 

Men nu MÅÅÅSTE jag dra så...

 

SER TYP AAAASTRÖTT UT. -.-'   

 

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards