-

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Michelle Desmond - 8 december 2010 19:48

Har kommit hem från dansen som bara var en kvart nyss. Nu har GB och malin.. asså dom är hemma. Och nu ska jag kolla på bonde söker fru, och imorgon är det ingen sovmorgon för vi ska repa. D:

 

--

Men nu har jag äntligen tagit av mej det osköna tighta glitterlinnet som man skulle repa i ikväll..

 

Nä, detta inlägg blev koooort men hinner nt. + att datorn är en segig korv nu så kan typ inte göra så mycket nu ! viktigaste är just nu att detta inlägg publeceras. (om det går)

 

 

NU SKA JAG SKYYYNDA. ): <3

 

Ses imorgon. Typ när jag kommer hem? kanske är med en kompis så då bloggar jag på kvällen eller så går jag hem direkt. vi ska typ dansa i 2 timmar imorgon. o: <3 ORKAAA.

 

 

Men puss. §

Av Michelle Desmond - 8 december 2010 17:27

Hejsan.

 

Nu har vi kommit hem men typ vid 3. och då så åt vi mackor till mellis. :P och sen gjorde vi TRÅKIGA matteläxan. men vi hjälptes åt, det var bra. det tog typ en timme kanske ?

 

Och sen så dansade vi lite och sen så eller mamma dansa lite också. haha !

 

Och nu har vi bytt om för vi ska åka till dansen och repa. och som ni kanske inte visste är dom fortfarande här.

 

Men nu ska vi äta ungspankaka ! sen så ska vi nog dra. Hoppas Erica är där. (:

 

Men hejdå. §

 

 

Snygg man är... NOT     

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards