-

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Michelle Desmond - 20 december 2010 18:41

Ussssch, jag har pluggat i typ 2 timmar eller vad det var. och sen så har jag sett julkalendern precis, och jaa... 

Av Michelle Desmond - 20 december 2010 16:53

Att vara sjuk & hostig ! fyyyy ! bortbortbooort ! hatar det däääääääääär. och jag kan ine gå till skolan imorgon för jag är fortfarande sjuk. usch det är inge kul alls, uschusch, vi slutar ju tidigt imorgon menmen.. mamma har hämtat jobb till mig som jag kan arbeta med såjag inte kommer efter för det vill man ju inte ! uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusch ör på bajshumör och orkar ingenting. kommer inte blogga så mycket mer ikväll och uppdatera, kanske ett ivkäll eller nånting ! jag vill ha högre statistik !! D: aja hejdå nu ooorkar jag inte mer bajs





Av Michelle Desmond - 20 december 2010 11:20

PARFYMEN ÄR JU LÄSKIG ! HAN DÖDAR JU O SÅ. FY VAD LÄSKIG. :SS 


Var bara det.. 

Av Michelle Desmond - 20 december 2010 10:42

Hej hopp lingon topp ! 


Nu ligger jag i soffan och kollar på filmen "parfymen" har inte riktigt kommit in i den, men den verkar väll helt okej ? Ásså Malin säger att den är skitläskig, det kanske den är, men den började för en stund sen...


Men annars innan det har jag kollat på "saltkråkan" haha det är en mysig film när man är sjuk !


Och inatt kunde jag inte sova pgr av att: jag hade ont i huvet, halsen, magen och så mådde jag illa. Jag lade mig halv 12 och somna typ 2.. -.- 

Och så vaknade jag tidigt också... 


Menmen.. kommer nog sova på dan lite också. 


Imorgon slutar vi ju skolan 10.15, vet inte om jag ska gå i skolan eller inte. Det är ju bästa lovet sen efter det, och thailand lägtar jag till brutalt mycket ! 



Nu ska jag göra nått annat.. kolla min andra blogg jag skapa igår: 

www.michannn.blogspot.com 


RÖSTA VILKEN NI TYCKER ÄR BÄST, DENHÄR ELLER MICHANNN.BLOGSPOT.COM ! kommentera gjärna !

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards