-

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Michelle Desmond - 5 december 2010 20:12

      



Ge mig UGGs eller ELLA skooor. vill ha ! I <3 this. D:

 

 

Av Michelle Desmond - 5 december 2010 19:03

Hejsan.

 

Nu har malin åkt hem för ett tag sen ? liten stund sen eller nått. vi var på den där trädgården. Massa växter och så. Det var inomhus och det var bumullsväxter och jättemycket blommor och så. Jag älskar faktiskt blommor. (OM DOM LUKTAR GOTT) men a, det var bananträd, citronträd, pomeloträd och typ vindruvsväxt eller what ? nånting* Tog typ 500000000000000 bilder på nästan ALLTIIIING. Haha. :) Det är ju så roligt. ;) Men vi gick runt där. och innan så var vi på plantagen... *BORÌNG* men jag och Malin gick runt och lukta på alla blommor. D: HAha men det var julmarknad där och ja vi kollade runt o så.. Det var utanför en liten stuga (TYP BUTIK?) och jag och mallpall gick in där, dom bjöd på pepparkakor och glögg.
Sen gick hon förbi oss och så "Ni vill väll inte ha glögg?" det ville vi ju inte, men pepparkakor ville vi ha. Vi fick inte det :c Sen gick hon till en liten tjej och frågade "Vill du ha en pepparkaka?" SKIIIT ELAKT. :ccccc Vi ville ju haaaaaaaa....

 

Aja. Sen kom vi hem och åt tacos. :DDDD sen msn:ade vi med Isabelle. :DD vi pratade i mickrofon. (ISEN!) :D och sen kolla vi på Tv så åkte hon. :)

 

Hahah najsig dag! jag glömde mobilen hemma.. men jag tog med mammas iphone ist. och vi kommer ladda ner dem ikväll så då kan lägga upp dem på bloggen imorgon eller ikväll. Vi får se.

 

Snart ska jag äta tortellini (stavning?) och då ska jag och nisen hjälpa till att lagaaaa.

 

Och imorgon är det ju skooola, och då ska vi öva inför luciakoncerten. VI SKA JU GÅ MED RIKTIGA LJUS. D: och vi ska åka till det stället typ och öva läääänge ! Ajaaa. roligare än att jobba i skolan. Bläääbläää

 

Men nu ska jag dra...

 

KYSSAR. §

Av Michelle Desmond - 5 december 2010 12:34

Hejsan..

 

Snart kommer MALIN och vi ska åka till nån trädgård typ ! säger mer sen !

 

Och jag glömde att säga att jag tappade en tand igår som inte var lös innan.. MYSKO !

 

 

Nu ska jag fixa lite till, för snart kommer hoooon.

 

KYSSAR. §

Av Michelle Desmond - 5 december 2010 11:31

fööölååååååt. för igår var jag i nathalies skola, på den där julmarknaden. Och vi åkte runt i EN OCH EN HALV TIMME runt i stan för att hitta.. men vi hittade inte. Efter ett tag så hittade vi äntliigen.. (Y) men det var jobbiigt att åka så långt runt runt ruunt !

 

Och sen på kvällen låg jag och mamma inne på rummet för att spela spel på mobilen, vi försökte slå rekord. Så pratade vi lite, Vi gick ut vid halv 10 och kolla på film, och den varbra. :) den slutade halv 12. O så gick jag och la mig 12?

 

Och jag vaknade vid 11 och åt frukost. :) Och idag kanske jag ska åka till *Nåntingsomjagintekommerihågvaddetheter*  och ja.. ska ta med mig en kompis... MEN  VILKEN ?! :OOoOoOooO

 

Nu ska jag nog ringa, så hör jag nog av mig senare ikväll eller *NÅNGÅNG* <3

 

Pussaaar. §

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards