-

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Michelle Desmond - 3 december 2010 20:26


* Att det är fredag

* Att jag har en iphone

* Jag hissar LOKA vattnet i päronsmak. :D

* Att jag bor granne med min bästis.

* Att jag går i musikklass.  

 

 

 

* Att jag har fått exem av det kalla.

* Att jag är förkyld

* Att det är snart måndag

* Att jag måste ta astma medicin

* Att det är 42 sockerbitar i en gott & blandat. SÅDESÅ !

 

Kyssar. §  

Av Michelle Desmond - 3 december 2010 18:38

MSN-chatt med henry. VAR TVUNGEN.<3




Karamell § säger:

har han gjort nått mot dig eller nån annan ?


Du har precis skickat en vibb.


Henry säger:


nee
hurså?

Karamell § säger:

bara undrar. för han har tagit stryptag om en kille och jagat mej och typ va ASirriterad?

en kille i min klass

Henry säger:


säg åt då?

Karamell § säger:

men han e ju skitläskig

Henry säger:


säg till en vuxen

Karamell § säger:

jag har det

pratat med rektorn, musikfröken o allt .

Henry säger:


ok

M i c h e l l e säger:

jag vill inte gå i samma skola som han i 1 år ! D:

Henry säger:



du får vänja dig, alla på *(Skola)* är kaxiganior kaxar tiden
bara massa fjortisar

M i c h e l l e säger:

bajs D:

):

Henry säger:


BAAAAJJJZZZZ!!!

M i c h e l l e säger:

JAO!

Henry säger:


ABOOO!!!


men dom går inte på tjejer så mycke mest på killartjejer ignorerar dom

M i c h e l l e säger:

haha !

okejj.

Henry säger:



eyy, jag skyar dig och slår ner dom ;D

M i c h e l l e säger:

<3

Av Michelle Desmond - 3 december 2010 18:03

  

Av Michelle Desmond - 3 december 2010 17:00

Äntligen fredag ! har längtat SÅÅ mycket! (inte för att jag har så mycket jag ser fram imot) men det är för att det är HELG och då kan man göra vad man VILL, nästan. Utom att spränga en skola eller en BANK. Sånt får man ju inte göra, som ni kanske visste. Om ni inte visste det så är ni ju lite TRÖGA (a) <3

 

Men i allafall. Såååå när jag & gb skulle till dansen (13.15) då skrattade vi och skoja hela tiden. haha! vi har ju så bra humor (a' :DD Vi skulle skoja med Erica som sitter där inne på dansen vid datorn, vi skulle säga: DU ÄR EN LITEN PUTTEFNASKUS. Asså det låter askonstigt nu i text. Men man ska göra en min och lixom överdriva med rösten typ. hahahah ni fattar nog NADA men asså haha VET NI VAD DET BETYDER ?"... Inte jag heller... Haaha som vanligt började vi skratta och erica fattade INGENTING?! :P <3 HAHA! men ERICA, du vr så TRÅÅKIG idag. Du var så tyst D: (INTE LIKA PRATIG SOM MEJ & GB) :o<3 Aja. dansen var ju rolig, MEN det var sista gången. D::: hoppas Erica ska fortsätta för det ska iallafall jag. :)

 

AJa. Ikväll ska vi äta kött &  potatisgrejjer, asså typ fyrkantkorskrumelurergrejpotatis. eller nått liknande OCH BEASÅS! såå gött. Och ikväll blir det idol, chips, godis och ROMERSKA BÅGAR ! :)

 

Skööönt med helg ! I <3 IT. Denna vecka har verkligen gått fort. Men när jag är i skolan går det LÅNGSAMT. well well well.

 

Nu ska jag göra nått annat. <3 Och ta en DUSCH och sätta på min ONE PIECE.

 

Kyssar. §

 

I vecka sen? ;oo <3 §§§  

Av Michelle Desmond - 3 december 2010 07:53

...till skolan. VAD SNÄLL JAG ÄR SOM GÖR DETTA FÖR ER SKULL!!!

 

Men nu ska jag skynda!!

 

Kyssar. <3 :D

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards