-

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Michelle Desmond - 16 december 2010 15:54

HEJ !


Nu sitter jag här, precis kollat på 2 filmer med syster. Dom har slutat nu. 


Men iaf är typ det de ända jag gjort idag. Eftersom jag har varit sjuk så har inte jag kunnat göra så mycket. Så jag har slappat. Kanske ska gå imorgon! hoppas det ! hoppashoppas ! vi ska ju åka till stan. (: äta på resturang och så ! hoppas jag mår bra imorgon ! det är ju fredag imorgon ! VAd TIDEN GÅR SNABBT ! Denna vecka har varit väldigt kort känns de som.


jaaaa... har inte så mycket att säga... ska nog gå och göra nått annat än att vara med elektrisitet sakerna. ;P


Hörs ! § PUUUSS §

Av Michelle Desmond - 16 december 2010 10:58

Nu har halsondan blivit mest till förkyldning. Usch det är så jobbigt. Jag är hemma idag igen. Imorgon är det stan med klassen. Vi går på resturang & shoppar. Hoppas jag är frisk då ! Får inte missa det ! Får prata med Vennis ikväll får hon berätta ! 


Nu sitter jag och chattar med Johan och kollar på tråkig TV. Ska börja kolla på en film. 


Denise är där nere, hon ska åka och jobba nu. Mamma handlar julklappar med mormor och pappa jobbar på sitt kontor.


Nu ska jag kolla på film och ja. Göra nått annat.. så hör jag av mig senare.


Igår kväll. FJOOORTIS ! var röd om näsan, pg.a snytningen. Så gjorde den ännu rödare. VAR SJUK ! USCHUSCHUSCH ! 

Haha

Fint.  

Håller för ansiktet. ^^   

<3


  



Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards