-

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Michelle Desmond - 12 december 2010 20:13

Hallå där, kött och blåbär ! 


IDag vaknade jag vid 10.. eller rättare sagt blev väckt..

jag gick upp, dusha & tvätta håret och åkte till mormor och hämta upp henne, sen till nathalie och hämta upp henne och sen åkte vi till julbordet där hela släkten var.

vi träffade dom andra där och mormor bjuder alla på julbordet. det var otroligt mysigt där inne och utsikten var ut, så man såg vattnet. Jättefint. Jag satte mig brevid Denise och Jade, och maten var jättegod, fanns mkt att välja på. Tex: sill, lax, skinka, köttbullar,potatis, gröt, korv. och dessärer var tex: brieost (och massa ostar), ostkaka, risotto, polkakarameller, choklad, lakrits, kakor (syltkakor (a)), och maaassa mer ! Mumsigt ! jag åt ganska mycket, eller så mycket jag orkade. Vi åkte dit eller kom dit vid 12. och jag var tvungen att åka klockan 2 för att åka till stan och ha dansuppvisning. och det gick bra. MEN att det var typ inga platser för dansarna kvar.. så jag fick klämma in mig mellan några jag inte kände. Menmen. Och det var 22 styckna innan oss. Så man fick vänta jättelänge.. -.- Men sen tiiillslut var det vi och det gick väll bra ! Eller a, det gick bra ! Men det kändes som att Erica, gabbi, malin och olivia typ inte pratade med mig, som om jag inte var där ? ): 


aja. Sen så var det ju gaaalet mycket folk, så man kom knappast förbi ? så ja.. tog ett tag att komma fram. och när jag stog i kö för att ta en lussebulle var det massor som trängde sig och aa, det krylla med folk ! det var ju paus i mellan, så då var det KAOS I PAOSEN  ! haha skoja men det var otroligt jobbigt ! man vill ju bara putta dom. 

haha ! 


Men sen efter typ 2 timmar så var det ju en show till efter det, samma sak igen. med all trängsel. och vi uppträdde efter 22 st andra. Menmen. Mina föräldrar kolla på ! förra showen var mycket bättre tycker jag för att det var mer olika personer och inte så mycket sjungning och tråkiga låtar som det var idag ! men.. 


Det har ändå varit en lyckad dag och jag är nöjd med den ! tack, mormor  för du bjöd hela släkten på julbord. och mamma & pappa som kollade på mej och gav mig blommor. :P <3 


Men nu ska jag ut och dricka te och äta nudelsoppa eftersom jag inte har ätit mat. Men innan jag går kan jag bjuda på lite bilder som jag tog idag på julbordet och typ 1 på dansen för jag hinner nt mer.

Slumpad från nån jag tog på när nån dansa? :P <3

S    

Elina sötnos ! <3 

Utsikten från fönstret !  

Min efterätt ! :P  

Eeeelina pussgurka :P ! <3  

Niiis och jaaade

     

jag som tärna !


Nu ska jag dra. Ses imorgon, skola imorgon, baaajjss.


Puuss. §



Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards