-

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Michelle Desmond - 24 december 2010 21:36

Orginal:


FÅGELN:


att det är sant och inte nått fejk eller nått. gud vad häftig fågel! värkligen håller takten ! musikalisk ! <3


Kolla hela, såååå cooool ! <3

Av Michelle Desmond - 24 december 2010 20:42

.. som tomten säger. hohohooo alla läsare. (; Nu lämnar Denise mormor och hämtar upp niklas. Vi ska spela spelet som jag fick, familjespel. Alltså jag, nathalie, pappa, mamma, niklas och denise. =D myyysigt vaa ! så ska vi typ dricka glögg och sitta o mysa. :)) Men ah, har inte så mycket att sägaaa.. men det har varit mysigt. Nu har jag, nathalie och denise likadan tröja i rosa, gul och grå. visar imorgon vi kanske ska ta bilder då eller nån gång iaf. :PMen nu ska jag kolla på MR,bean sååå.. puss, hör av mig imorgon eller senare. (: eller imorgon blir det nog. ! pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Av Michelle Desmond - 24 december 2010 18:52

Hej!


Förlåt för dåliga uppdateringen, men jag har lixom firat jul och då kan man ju inte blogga, hoppas ni förstår det. ;) Men jag är nöjd. Men jag fick feber efter kalle anka, jag gick och lade mig och sov en stund, det var supertråkigt. Har fortfarande ont i huvudet o så. ): men jag fick mycket paket och är suuupernöjd med det ! TACK ALLA ! <3 Säger imorgon vad jag fick.


Men vi ska snart äta lutfisk och äta smått o gott. Vii ska vara uppe ett tag ochVÄGRAR att gå lägga mig i tid.. 


Men nu ska jag vara med min familj. och jag måste bara säga att jag har fått ELLAAAAA SKOOOOR ! ungefär som uggs fast lite billigare, ÄLSKAR DOOOM ! tack farmor & farfar ! <33


Men nu ska jag gååå ut, säger allt imorgon. orkar inte nu.


puss ha en fortsatt trevlig & underbar jul med massa julklappar ! §

Av Michelle Desmond - 24 december 2010 00:16

Man kan faktiskt säga godjul nu för det är ju över tolv, ny dag o så. (:: ikväll har jag myst med min familj, visat en dans för denise, mamma och nathalie och tagit bilder! jättmysigt.


nu tjatar mamma på mig att jag ska gå och lägga mig för jag ska orka imorgon, ska med denise och nathalie imorgon till tebban klockan 11 typ så jag ska vakna 10 och öppna en förskottsjulklapp ! <3 


Men nu måste jag gå ! jag visar bilder på mig och nathalie som vi tog 11.30 typ ! (: kommer imorgon eller ah, hasr inte så bra uppdatering imorgon på jul, men det får ni tåla.



Puss & godnatt. sov så sött. (:

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards