-

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Michelle Desmond - 11 december 2010 20:32

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUU, <3


....tack.   

Av Michelle Desmond - 11 december 2010 19:08

Jaa, jag har suuperont i huvudet, jag gick på den första, det var jobbigt. vi hade ju riktiga ljus och man blev lite snurrig och illamående. Men a, och sen efter showen när vi stått i 2 timmar så hade jag SUPERONT i huvudet och mådde illa. Jag orkade iiiinte med nästa showen. Det är verkligen en press och jag orkade inte. För jag har ju fortfarande jätteont i huvudet och så , 

så jag skippar nästa som börjar halv 8. 


---


Imorgon så åker jag till julbord. Mormor bjuder släkten och jag ÄLSKAR 

maten där. Det är så mycket att välja på + att det är stort, fint och trevligt. 

Vi ska hämta mormor vid typ lite över elva? och då åker vi dit, och det "börjar" tolv kanske ? och då kan vi sitta och äta i 2 timmar. Sen ska jag skynda mej till showen (scenen) som vi ska uppträda på med dansen.

Och det börjar vid 3 , och jag åker därifrån 2. och man ska vara där en halvtimme innan. Och då så ska vi ha 3 shower, och dansa dansen 2 gånger sammanlagt. Jag tror det kommer gå jättebra och är inte nervös ALLS ! 


Men nu sitter jag här vid TV:n och precis ätit laxspett och bulgur typ. och så har jag kollat på julkalendern eftersom jag missade den imorse. Och.. ja.. jag är väldigt trött och slut efter idag. 


+ att Josefine, Theo och niklas gick av scenen för dom mådde dåligt. Dom blev yra. Tycker så synd om dom. Jossan var knappt med någonting, hon gick av efter första låten.


Men jag klarade mig, och jag gick inte av fast jag kände mig illamående ett tag.


Men nu ska jag göra nåt annat. 


Puuss. § ha det gött. 

Av Michelle Desmond - 11 december 2010 13:45

Juuust nuuu ! Ser handikappad ut ? o: haha?   

Av Michelle Desmond - 11 december 2010 13:21

Jay vann igår i idol 2010 med låten "Dreaming People" och ägde ut Minnah som sagt. Han var ju så bra så man fick gåshud




Vem hejade ni på ?





Av Michelle Desmond - 11 december 2010 13:11

Jag är lite nervös. Jag ska ju uppträda snart. Idag när jag vaknade vid nio. -.-, gick jag upp och åkte och repade inför ikväll. Asså aa, det va i 2 timmar. Så jag åkte hem vid 12. och nu har jag ätit lunch. TACOS ! och halv 4 ska vi vara där igen. och då ska vi uppträda. Jag längtar lite, nervöst men jag klarar dethär ! Vi har ju 2 styckna.. så aa, får se om det går bra. :P 


Men nu mååste jag dra. För eller jag måste inte men jag har nt så mycket att säga. Dethär tar typ 2 timmar konserten och slutar på kvällen. 


Såååå ja.. jag hör av mej sen när jag kommer hem eller imorgon, (kanske inte hinner.) 



Pussssss. §

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards