-

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Michelle Desmond - 7 december 2010 20:09

Hejhopp.

 

Nu sitter jag och drogar musik, (som vanligt.)

 

Idag så åkte vi direkt till *denandraskolan* som ni vet och vi hade NO tyyp. Jag mötte upp Malin och vi åkte dit. Vi gick upp typ 3 trappor och där var dom andra. Aja. Vi gick in i salen och det var såhär du*vet gammal tavla, en grön man skriver med kritor. :P haha aja men vi satte oss typ längst fram vid bänkarna. Och vi fick tända ljus! och det läskiga var att vi tände ljus på BÄÄÄNKAAARNA ! så det brann på bänkarna ! Det var sjuukt häftigt. Det var typ blå eld. Och sen så tog han fram (ROBERT) typ koldioxid. det var ISKALLT, dom andra kände på det. det var som snö. (jag satt längre ifrån då) och alla kände dåra och då höll dom på det en stund sen skrek typ ALLA AAAAJ! jag höjde på ögonbrynen och tyckte det var lite "larvigt" att dom sa aj åt lite kallt. Så jag gick dit och kände och tryckte på det, så höll jag och sa " det här var ju inte ka... AAAAJ !!" hahaha ! det gjorde SKIIT ont ! det stack i hela fingret ugf som en spruta. Asså usch. ;P haha ÄGD JAG VAR :P Aja. Lektionen var en timme och vi fick också ha mickroskop och kolla på döda djur, Tex: Ormar, spindlar, insekter, och maaasssa annat äckligt. blää. När theo gick med en huggorm så jag vände mig om och skrek ! skiit läskigt och äckligt! bläbläblää. och så är dom döda. D: gillar nt döda djur.. D:D:D:D:D::::

 

Aja sen gick vi tillbaks och jobba i en halvtimme och gick TIILLBAKAAA igen för gympa.. sen mat sen gick vi TILLBAAAAKS ! ): "men bra motion" som läraren säger. -.-

 

Men på gympan dansar vi. Förra veckan körde vi MAKARENA dans. hhaaha och denna vecka asså idag så lärde jossan, moa och matilde ut en dans. Men jossan visa den innan så jag lärde mig den UTANTILL. kunde den dåra. och då fick jag ju TYDLIGEN INTE VARA MED ATT LÄRA UT FÖR MATILDE. -.- Sååå... jag var den som skulle lära sig fast man redan kunde ?! aja.. -.-'

 

Sen började vi skolan igen efter gympa o så typ 11.55 och jobbade till 15.10 ! -.- skiiitlänge. Jag fick ont i rumpan av att sitta så länge på en hård stol och vi prata om typ religon o så.. D: boooring ! men sen så gick jag & malin hem till henne. Vi åt mellis.. okej dethär är en hemlis.. eller njaaeee.. men vi åt mackor med björnbärsmarmelad och åt upp typ halva burken ! och sen så åt vi flingor (cheerios) , mjölk och socker. Hahaha! nyyyttiiigggtttt... Hah.

 

Men sen så dansade vi typ och gjorde lite nånting. sen spela vi sims 2. :P vi höll på att skapa familj riktigt länge typ familjen bestog av:

Britney spears = mamma

Michael Jackson = pappa

Miley cyrus = barn

Lady gaga = barn

Sophie = mileys hund.

 

!! hahahah ! fett naaajs va. ;P

 

Sen åkte jag hem vid 7.. och sen så chatta jag lite och så..och nu ska jag ut och dricka te och prata massa med mamma.

 

sen ska jag sova i tid. För imorgon ska malin hem till mej. :)

 

och sen klockan 18.45 ska jag och malin på genrep på dansen. För vi har uppvisning på söndag. och jag har koncert på lördag.. ^^

 

MEn kyssar. §

 

(INGEN ORKAR LÄSA §)

Av Michelle Desmond - 7 december 2010 19:43

Trööööttt  

Asså ?    :P

TRRRRRÖÖTTAST !  

HAHA ! gömmer mejj.. :O   

Tittuuut  

Blääää  

Fuuuul

  

Love you mimmi ! du är mitt barn. :) <333 ;P <3333

  

haha ?  

*INGENKOMMENTAR*

      

GRAND HOTELL. (sveriges dyraste och exklusivaste hotell.) MICHAEL JACKSON HAR BOTT DÄR ! <3

  

Eriiiiica ! hääääämd. ;P <3    älskardejj korvunge !

 

 

 

-----------

 

Jag lovar jag ska bildbjuda varje dag och ta bilder varje dag. MEr om dagen kommer snart i nästa inlägg. Puusss,§

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards