-

Alla inlägg under november 2010

Av Michelle Desmond - 18 november 2010 18:38

Hejsan hoppsan,

 

nu har jag ätit faluKÖRV med makaroner, muuums! <3 Och idag var jag hoss mormor, jag åkte dit med mamma, vi skulle visa hotellet i Thailand, mormor ska följa med.. ^^ oo ja, det är i Januari så de är ganska långt kvar. Odå kan jag ju inte blogga på TVÅ HELA VECKOR!! Ojojoj.. men sånt får man tåla.. eller ni får tåla rättare sagt. Kommer sakna min sötaste hund Mimmi när jag åker bort. D: brukar sakna henne supermycket.. :/ <3 Hon får vara med farmor.

 

Imorgon kommer jag gå till skolan, tror jag mår bra då.. o ostkaka ska vi äta snart. och sen basta, känner mig som smuts, mitt hår är smutsigt.. ^^ Vad skönt o basta sen. :) Men nu har jag TVÅ jobbiga läxor, som jag ska göra NU så jag har det gjort sen. ;) Ehm.. så då drar jag dåra..

 

HsHs,, venne vad jag ska skriva, jag har ju skrivit rätt så mkt.:p men jag går nu, ses imorgon eller ikväll.

 

Kyssar.<3

 

   Här är min sötaste älskling. <3

Av Michelle Desmond - 18 november 2010 11:29

från skolan, har ont i halsen + kom hem efter 11..jag var ju i stan med mamma o nathalie, vi var på junibacken, och det var jättemysigt o fint där. Glömde kameran så jag kunde inte ta några bilder...^^ men aja,, det blev JÄTTemycket sålt, :D jag fick ett läppglans och 150 kr o en goddibag man fick där med: Riskakor, Te, Deoderant, En bebismössa (NÖDVÄNDIGT ;P), Duschkräm, o mycket till. xD det var så bra att det var ju andra tjejer som ställde ut grejer. O nära där inne så var de några som sålde choklad. De heter Chokladfabriken. Och dom hade framme ett fat med lakrits-choklad kola. Vi köpte: Lakrits-choklad kolakaka, te, rabarber-choklad marmelad o typ några till saker. Supergott! ikväll blir det ostkaka.. gillar ni det? jag gillar iaf det. :) aja.. Asså det var mammakväll typ där.. o ja.. dom hade en stor middag där nere där man går ut o in o så.. och dom satt tysta där för dom hade tal och så.. och halv 8 hade jag ju inte ätit middag, såå jag var hungrig, man kan ju gå ner och köpa mat för 50:- /st, och då gick jag och nathalie ner, och det pinsamma var att när dom hade tal där så märkte ju dom att vi gick där så alla vände sig om och kolla. Det var typ flera hundra som satt där. Deee va pinsamt, jag missade mina favvoprogram men det går i repris ! (L)

O maten var god meeen att det var STARKT! o det börja typ brinna i min hals? eller nej, men det kändes så.. :/ men det var jättegott ändå. Det var ris och nån gryta med kyckling typ. (Y)

 

 

Jag vaknade typ vid halv 11, jag kollade på TV å så.. Men nu ooorkar jag inte skriva..

 

Kyssar.<3

Av Michelle Desmond - 17 november 2010 23:25

och hejdå. Hinner inte blogga, mår inge bra, kom nyss hem, ont i halsen. Ses imorgon, kommer troligen var hemma imorgon.

Av Michelle Desmond - 17 november 2010 16:14

...ska bara säga att HAN är bäst i idol PUNKT slut:

Av Michelle Desmond - 17 november 2010 16:06

Jaapp, Med mamma, Ska hjälpa till att sälja björk & berries. Men kommer hem vid typ halv 8 eller nått, bloggar när jag kommer hem. (L) :)

 

 

KYSSAR.<3   

Av Michelle Desmond - 16 november 2010 19:29

     

Av Michelle Desmond - 16 november 2010 19:24

Vill ni se fula mig i webbcamera? xp

 

Det räcker med 2. xdd

 

Nu ska jag dra ut o kolla på TV o slappa. :) <333 O sen ska jag typ lägga mej i tid, meneee, då ses vi imorgon dåe. :D

 

Kyssar.<3

 

Av Michelle Desmond - 16 november 2010 16:49

Vad tycks? :) Blev rätt nöjd. ;)


  
 
Tyyycks? :)<333

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards