-

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Michelle Desmond - 28 november 2010 21:54

Jag har hållt på med roliga talking tom. visar imorgon va det är. ;) garvat ihjäl med. Jag har laddat ner massa grejjer + spel o sånt till min iphone. :) <3 Och nu ska jag lägga mig, nyduschad, i en nybäddad julsäng med en adventsljusstake i mitt rum. ska bli SOFT! imorgon är det dans och bajsmåndag.. :/ <3 men på morgonen har vi musik som vanligt i TVÅ TIMMAR! 2 lektioner alltså. vi ska ju gå med riktiga ljus asså en KONSERT så.. <3 :p men nu ska jag borsta tänderna o så.. sen ska jag krypa ner till sängs och kanske spela lite? :)

 

 

Kyssar.<3

Av Michelle Desmond - 28 november 2010 13:43

Det är första advent som ni vet. :) <3 Och vi ska baka pepparkakor snart, och snart kommer farmor & farfar o fikar.. <3 Jag ville va med elli idag, men hon kunde inte. D: men jag har inte så mycket o säga. jag vaknade typ vid halv 12 eller 11. eller VI vaknade. Sen var tessy tvungen att gå hem.. hon skulle få gäster. D: och jaja. <3 MEN NU MÅSTE JAG RINGA FARMOR! sist jag prata med henne prata vi i en halvtimme! hon är tanten i välkommen åter hon som pratar HELA tiden! x) hahaha ne jag SKOJA! farmor, jag skoja xp <3 men aja. vi har så mycket att prata om. :) och jag ska ringa dåra '*ring ring*

Här är jag nu när jag pratar haha! <3 Men nu skulle hon till plantagen (stavning) för ... svårt att lista ut. haha ! <3 Bilder från mobilen kommer senare.. 

 

Kyssar.<33  

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards