-

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Michelle Desmond - 20 november 2010 23:27

Nu ligger jag och Nathalie (min syster) i soffan och vi ska sova snart. Eller jag iaf. Vi ska kolla klart på filmen nurå.  Och sen ja sova. De har vart mysigt. Vi familjen har kollat på 2 filmer. Och nu ska vi kolla klart filmen då. Men hejjrå. Ses imorgon.

 

 

Kyssar.<3

Av Michelle Desmond - 20 november 2010 16:47

Hej hopp lingontopp. <3

 

Idag har jag varit i stan med mamma & pappa. Det var väll okej. :) Vi gick runt & kolla i det fruktansvärda vädret, men man måste ju göra nååått. O vi.. gick in i en asbillig butik! asså 5 tandborstar för 15:- :oo och en snygg klocka för 29:- O massa grejor. Och köpte ett par leggings som såg ut som jeans (som är lite slitna jeans) syyypeeersnyyggaa. Kosta 49:- ;p <3 SUpernöjd. Och jag hade ju bara ätit en halv macka på hela dagen, vi gick och fika på ett supermysigt ställe som hette: sturekatten. jag åt en bulle och drack en kopp te. =) Sen efter ett tag när vi gick runt gick vi och åt mat, det var en kinaresturang typ. Jag tog yakuniku och det gjorde pappa också. Mamma tog ris & lax... när vi fick maten så var yakunikin bränd, torr och kall. uyuuusch ! det smaka SKIIIT! Seriöst!! laxen gjorde också det. fyfan. Så vi sa det till hon som gick runt där som jobba. Så vi fick en sushi ist. Och den smaka också SKIIT! asså blää. Smaka inte som vanliga kinamaträtter. Så vi bara lämna stället. Asså vi betala ju innan o så. :s asså blä. ;p

 

Aja, sen fick pappa ont i benet igen .Asså han måste opereras. :( han har så himla ont. Det har jag också efter igår ni vet.. men aja.

 

Ikväll blir det köttbullemacka med röbetssallad. Sen komendifilm, chips o så. :) myys! Men nu ska jag vara lite social så...

 

Kyssar. <3

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards