-

Alla inlägg under november 2010

Av Michelle Desmond - 23 november 2010 16:01

Ja må hon leeva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år. Javisst ska hon leva jag visst ska hon leva, jag visst ska hon leva ut i hundrade år. <33




Grattis Maaaamii !

Av Michelle Desmond - 23 november 2010 15:56

HAha, jag äter en apelsin, och den börja spruta :O den var så saftig. xd <3 aja.

 

nu har jag kommit hem från skolan, det är mammas födelsedag idag. :DD så mamma åkte precis och hämta mormor & nathalie. vi ska äta sushi och annat gott. :DD <3 O ja.. kommer inte uppdatera jättemycket idag eftersom mammas födelsedag. :P <3 Men nu ska jag städa lite.. :p och ja.. pusspåer.

Längesen :P <3  

<3

Av Michelle Desmond - 22 november 2010 21:18

'



Vilken bra låååt.

Av Michelle Desmond - 22 november 2010 20:16

Jag har ju dansat o så efter skolan, sen har jag varit hos Tessy, o sen har jag kollat på TV när jag kom hem 6? och sen åt jag mat, o sedan gjorde bajjsläxan, men nu är jag klar med den, sköönt! Asså tycker inte ni att tiden går GAAALET fort !? O att jag har fått en liten fjuttkommentar.. assåå.. KOMMENTERA MERA & VILL HA MER TITTARE. annars kanske jag lägger ner bloggen ?

 

Men jaja, Längtar GAALET mycket till fredag: för det första:

 

Skoldisco.

 och för det andra

 

FÅR MIN ÄLSKADE IPHONE! jiiihuu ! <33   

 

Men nu kanske jag kan fortsätta chatta med alla som bombar med chattgrejjor. sen kolla TV och dricka te för har lite ont i halsen.

 

Men kyssar.<3

  

Av Michelle Desmond - 21 november 2010 20:08

Asså seriöst! 3 styckna idag. Det suuuuger ! vad har HÄNT med alla. D: skiittafläsk.

 

Ickebra!

 

Är på dethär humöret nu: D:

Av Michelle Desmond - 21 november 2010 19:34


Saknar dej så morfar.. Önskar att du kan komma tillbaks.

Men jag vet att du finns nära mig.



Jag kan se dig, i himelen, i molnen.

Jag glömmer dej aldrig. <3

JAG ÄLSKAR DEJ.

  

Av Michelle Desmond - 21 november 2010 19:15

  

Av Michelle Desmond - 21 november 2010 14:22

Vi har kollat på en halv film med Therese. <33 Hon var tvungen att gå hem & äta lunch. Då passar jag på att blogga (L) Men aa, nu kommer hon snart så.. hennes internet funkar! så bilderna kommer snart.. <3 Puss.

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards