-

Alla inlägg under november 2010

Av Michelle Desmond - 26 november 2010 19:04

Haha idag sååå efter skolan gick jag och gabbii ner till dansen klockan 13.30 :P Såå va Erica där. ;P såKLART! Och vi fick ju såklat skrattsjukan, och skratta väääldigt mycket.. ^^ :P hah<3 Hon tog jobbiga kort men jag viiiill inte däää. :(( hon tog massa annars skulle jag inte få tbx min 5:A om hon inte fick ta 5 kort till ^^ och då höll hon på så, så det blev ju då 1000000000000000000000 bilder typ?!D= ERICA  OM DU LÄGGER UPP VISSA BILDER ÄR DU DÖD SNART!! :S

 

Okejjj... sen så "prata?" vi typ till 14.30 för då var jag tvungen att SPPRRIIINGA som en GALNING till skolan igen för kvartssamtal? säger man kvartssamtal ? :O jag säger utvecklingssamtal.. :P Men aaa, det höll på typ 30 min, sen så var det 5 MINUTER KVAR TILLS DANSEN BÖRJA! jag sprang heeela vägen i fullfart ner... men jag hann!! jihuu. <3 Så fick jag träffa mina älskade, ahahha. men elsa kom nt. :( <3 sjuk?

 

Men nu ska jag äta upp mina 3 klementiner och sen så typ TV:A? :P <3

 

O juste, skulle egentligen på fest ikväll, men har lite småont i huvet och har INGN ork. sry till er som jag pratat med om att jag ska komma o så.. men ni får kämpa utan mej. xp <3

 

Kyssar. <33

Av Michelle Desmond - 25 november 2010 21:39

Haha aa jag gjorde det nyss. Kände att det är ju snart jul o så, så jag målade dom med röd färg idag.    Tog bort mitt guldiga. <3 Men nu skajag snart sova. Har smakat choklad/rabarber marmeladen. Den var ju smarriiig.   aso jag tog det med skorpa. (L)

 

Men nu ska jag dra & borsta tänderna dåra. <3 Längtar tills dansen imorgon! Får träffa Erica, Olivia, Elsa och kanske Sara. <3 men det är inte säkert hon kan o så. <3

 

Kyssar.<333

Av Michelle Desmond - 25 november 2010 19:22

LOVE U SISTER. <3

  





  

Gick i 3:an <3

  

I luleå med mami. <3

  

I dalarna med bästisen Therese. <3

    

Ällllsskkaaar dig Therese! <3 (hade ont i magen på bilden därför minen.. ) 


Midsommar 2008  

<3  

Jul 09

  

LÄNGESEN!


  

 

Dansuppvisning i tebban.  

Jag & Karin, saknar.. 08

  

Jag och min fina snögubbe jag & min pappa gjorde.

  

gick i 3:an.<3 Bakat hjärtbröd.   

Jag & Kalle. <3  

Jag & Fanny! <33 Saknar dej sötn. (L)  


har 10000000000000000000 minnen till och jag är bara 11 år! Tack för allt vänner & Familj. ni betyder så *** mycket !! <3

Av Michelle Desmond - 25 november 2010 18:06




I have a heart, I swear I do
But just not, baby, when it comes to you
I get so hungry when you say you love me
Hush if you know what's good for you
I think you're hot, I think you're cool
You're the kind of guy I'd stalk in school
But now that I'm famous, you're up my anus
Now I'm gonna eat you, fool!


I eat boys up
Breakfast and lunch
Then, when I'm thirsty, I drink their blood
Carnivore, animal, I am a cannibal
I eat boys up
You better run
I am cannibal! (Cannibal, cannibal, I am!)
I am cannibal! (Cannibal! I'll eat you up!)
I am cannibal! (Cannibal, cannibal, I am!)
I am cannibal! (Cannibal! I'll eat you up!)


Whenever you tell me I'm pretty
That's when the hunger really hits me
Your little heart goes pitter patter
I want your liver on a platter
Use your finger to stir my tea
Then, for dessert, I'll suck your teeth
Be too sweet and you'll be a goner
Yep, I'll pull a Jeffrey Dahmer


I eat boys up
Breakfast and lunch
Then, when I'm thirsty, I drink their blood
Carnivore, animal, I am a cannibal
I eat boys up
You better run
I am cannibal! (Cannibal, cannibal, I am!)
I am cannibal! (Cannibal! I'll eat you up!)
I am cannibal! (Cannibal, cannibal, I am!)
I am cannibal! (Cannibal! I'll eat you up!)


Oh-whoa-whoa-oh!
Oh-whoa-whoa-oh-oh!
Oh-whoa-whoa-oh!
Oh-whoa-whoa-oh-oh!
Oh-whoa-whoa-oh!
Oh-whoa-whoa-oh-oh!
Oh-whoa-whoa-oh!
Oh-whoa-whoa-oh-oh!


I am cannibal! (Cannibal, cannibal, I am!)
I am cannibal! (Cannibal! I'll eat you up!)
I am cannibal! (Cannibal, cannibal, I am!)
I am cannibal! (Cannibal! I'll eat you up!)


I love you
I warned you.

 

<3

Av Michelle Desmond - 25 november 2010 18:01

jag är värkligen SÄÄÄMST på att hitta på rubriker.. kan typ inte? :P <3 Haha.

 

Men idag efter skolan var jag hos doktorn, och andledning behöver inte ni bry er om. <3 Sen åkte jag hem och ja. dansa? :) hahahaha. jag övar på en dans. därför. Och ja.. IMORGON ÄR DET FREEEDAG! Yiiihaaa! <3 Jaja.. <3 Har precis ätit kyckling..<3 haha vad intressant jag är vavava :P

 

Men nu ska jag typ gå? palla skriva. har ändå inget o säga.

 

Kyssar.<33

:'(

Av Michelle Desmond - 25 november 2010 16:48


  

Av Michelle Desmond - 24 november 2010 18:59

Trodde verkligen att jag hade bloggat idag? :O <3 Men tydligen inte. DUMMA MEJ.. sry för min dåliga uppdatering.. :/ HAhha.

 

Idag slutade vi ganska tidigt. Eller väldigt tidigt. 14.15 :) Men hemma så gjorde jag inte så mycket. Sen kom tessy, vi kolla på film o senså gick hon hem :P Ochheee. Nu ska jag ju dra för att göra min matteläxa.. Och sen bonde söker fru. xd O sen berg flyttar in. O sen VÄLKOMMEN ÅTER. hahaha bäst! Välkommen åter är så roligt!!

Gå till 2.39  !! hon är min favorit! BÄST!   


Aja nu ska jag göra läxan o så, så jag är klar klockan 20.00

 


Kyssar.<3

Av Michelle Desmond - 23 november 2010 18:51

Namn: Michelle Desmond
Tilltalsnamn/smeknamn: Michan, Micha, Miche
Födelsedag: 8 november
Hemstad: stockholm
 Ögonfärg: bruna
Hårfärg: guldbrunt
Längd: 1.57?
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: Venne
Stjärntecken: Skorpion
Sko storlek: 37
Är dina föräldrar skilda: Nej.
 Skor idag:  Svarta vinterstövlar
Mest använda fras på msn: "Heje. <3 (:"
Det första du tänker på när du vaknar: Vet nt:P
Dina bästa kännetecken: ?
När går du och lägger dig: 10?
Bästa minne: Allt? :P haha..
Favoriter

Färg: Ljusrosa & Babyblå (som himelen)
Mat: Tacos
Sport: Dans
Djur: Hund
Glass: Lakritspuck
Godis: Lakrits
Affär: gina, h&m, kappahl
Sallad: pasta?
Bokstav: M
Nummer: 14, 21, 8
Tuggummi: V6
Helgdag: Lördag
Festdag: ?
Årstid: Sommar
Tandkrämssmak: Mint
Radiostation: lyssnar nt på radio.. :P
Parfym: DKNY 

Vänner och livet

Vad vill du bli när du blir stor: Rik
När vill du dö: aldrig
Vem av dina vänner är mest lik dig: Vet inte
Vem är högljuddast: Klassen ? :P
Vem får dig mest att skratta : Gabriella ;P
Vem har du känt längst: Therese. Vi har vart bästisar sen jag va 2 år.
Vem är blygast: Vet inte
När grät du senast: iiingen aning
Vad är den bästa känslan i världen: sorg ? nej , glädje ofc
Värsta: Falska personer/vänner 
Vart vill du bo i framtiden: I ett lyxigt hus med havsutsikt. :)
Hur länge tror du att du kommer leva: tills jag dör ;o

Har du någonsin

Varit kär: ja.
Rymt hemifrån: Najj.
Skolkat: nepps
Sovit utomhus: ja 
Gråtit i skolan: Ja ?
Spytt i skolan: nej 
Velat bli modell: Japp
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ja
Sett en död människa: Nee
Druckit alkohol: Ne, vågar inte? :o
Ätit sushi: ja
Varit på scen: såklart
Retats: ah 
Blivit nerslagen: neh
 
 Du?
Sjunger bra: hmm... går i musikklass.. ^^
Dushar dagligen: När jag känner att det behövs.
Kommer överens med dina föräldrar: jarå
Gillar åska: Inget emot det i alla fall
Spelar något instrument: Nepp
Äger en iPod: Aa
Går till kyrkan: bröllop, dop o sånt. :)
 Sover med gosedjur: Nej, inte för tillfället
 Gör dagbok: en blogg är ju som en dagbok så ja  
Sjunger i duschen: Haha , hela tiden ? inte bara i duschen ..

This or that:

Pepsi/Cola: Cola
McDonalds/burger king: McDonalds
Singel/gruppdate:  gruppdate ? ;o
Choklad/vanilj: Vanilj(glass?)
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar !
Kött/veg: Kött 
Tv/film: båda
Gitarr/trummor: Gitarr

Adidas/nike
: Adidas
Kinamat/mexikanskt: Kinamat
Kakor/paj: Kakor
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Döv ..

Kan du:
Gå ner i splitt: Om jag blir uppvärmd först så JA

Skriva med båda händerna: ja , jag kan men jag suger på det.
Vissla: Jarååå... lite:P
Blåsa en bubbla: JA
Rulla din tunga i en cirkel: Ja?
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: No
Äta vad du vill utan att oroa dig: nejj.


Vem var den senaste personen:
Du nuddade: Nathalie:)
Du pratade i tfn med: En försäljare. :S
Msnade med: Kommer inte ihåg
Du kramade: Mormor. :) hon är på besök nu..
Du skällde på: Ingen. :P
Sportade med: Therese när jag dansa.
Grät: kommer inte ihåg
Filmen du såg: Another cindrella story
Tuggade tuggumi: nån vecka sen ?
Drog ett skämt: alltid
Sjöng en sång: sjunger alltid -

Random:

Vilket land skulle du vilja besöka: Paris
 Hur många kuddar sover du med: 3
Dricker du mjölk: Ja
Var tror du vi hamnar när vi dör: I himelen. :D man ska tro POSETIVT
Hur många signaler innan du svarar: tills den sista?
Är du ett hälsofreak: Nja
Vad är det värsta vädret: SLAAASK
Lekte du med barbie som liten: Haha, jaa. :P
Hur många ämnen har du ig i: inga .. än
 
 
 
 
/NATHALIE HÄLSAR XD<3
Senast du:
Skrattade: Haha , några timmar sen.

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards