-

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Michelle Desmond - 15 november 2010 19:23

haha, nej men asså, byter mycket, det får ni tålaa. Tror ni gillar det? :) Men det är kuuul att göra bilder sådeså. :p kommer byta kanske varje dag? fast denna blev jag rätt så nöjd med. <33 :) Vad tycker ni ? O nu ska jag göra min IDIOTISKA läxa, och seeen dricka tee o såå. Imorgon är det värsta långa jobbardagen. Men det kommer en flourgrejjs typ TANDLÄKAREN till skolan och pratar om tänder. WHAT?! :O Fattar noll, man vill ju inte veta saker om tänder,, ookej euuw, xdd haha nej jag skoja men varför ska man veta det? vi vet ju typ redan allt. ^^ okej kanske interå .. men nu ska jag dra och göra boringläxan då.. så jag blir klar så snabbt som mööjligt så jag kan kolla på TEEVEEE! :) ^^ O.o

 

Ska typ visa världens största pool:

Nån som vill bo på det hotellet? TUPPENJAG!   

 

 

KYSSAR.<3 

Av Michelle Desmond - 15 november 2010 17:51

Nu har jag precis kommit hem från Therese, jag, tessy & Gustav sjöng singstar hemma hos dom, de gick ju superbraa.. (NOT) haha eller jo det gjorde de. :) men a, jag dansa innan, o de gick väll bra. xp

 

Mene.. Nu ska jag äta pizzaresterna från igår för det fanns galet mycket kvar. Nu tror ni säkert att jag är en onyttig tjej, men det är en nyttig pizza. i promise ! =D Såå..

 

Jag skulle testa en bild jag gjorde.. den blev konstig.. tror jag, va tycker ni ? ;p

Haha kluddibild. xDDD 

 

Men i alla fall, ska äta nu men bloggar mer ikväll så.. <3

 

 

KYSSAR. <3  

Tidigare månad - Senare månad

Fråga nått i denna frågeruta §

10 besvarade frågor

Sök i bloggen. §

Jag är mig själv. §


Can you accept me for who I am, you may find what you want but I am myself and what I will always be.

Dom senaste inläggen av Michan §

Arkiv. §

Bloggkalender. §

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

KaTeGoRiEr §

RSS §


Ovido - Quiz & Flashcards